آیا می دانید که در فصل تابستان، به خصوص در مناطق گرمسیر که دمای هوا به شدت افزایش می یابد، عایق کاری در یک فضای محدود مثل فضای زیر شیروانی، ممکن است مشکلاتی را برای نصابان عایق که بیشتر در این محل فعالیت می کنند، به وجود آورد؟ برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکلات برای شما دوست عزیز که در این بخش از ساختمان بیشتر به فعالیت عایقکاری مشغول هستید، نکاتی مهم را در این مقاله متذکر شده ایم. لطفا جهت آشنایی با نکات مهم هنگام نصب عایق زیر شیروانی در این مقاله با ما در گروه نوآوران تجهیزات عایق ایریک همراه شوید.

آیا می دانید نکات مهم هنگام نصب عایق زیر شیروانی کدامند؟

دوستان عزیزی که بیشتر در بخش زیر شیروانی به عایقکاری مشغولند، آیا می دانند که در فصول گرم سال که دمای هوا به شدت افزایش می یابد، ممکن است مشکلاتی برایشان به وجود آید و سلامتی آن ها به خطر بیفتد؟ برای کاهش ریسک مواجه با چنین خطراتی ما نکات مهم هنگام نصب عایق زیر شیروانی را در این بخش از مقاله آورده ایم که خوب است این نکات را به دقت مطالعه کنید و به آن ها عمل نمائید.

نکات مهم هنگام نصب عایق زیر شیروانی

استفاده از پوشش و لباس مناسب

هنگام نصب عایق بندی توصیه می شود ، از پیراهن های آستین بلند و شلوار بلند استفاده کنید. همچنین بهتر است که لباس های سبک و گشاد را انتخاب کنید تا بدن شما بتواند به راحتی نفس بکشد. همینطور هنگامی که وارد فضای اتاق زیر شیروانی می شوید، جلیقه خنک کننده یا حوله ورزشی مرطوب نیز به همراه داشته باشید چرا که می تواند به شما کمک بسیاری بکند.

نوشیدن آب و مایعات

توصیه می شود که هنگامی که در زیر شیروانی مشول کار و فعالیت هستید حتما انواع نوشیدنی های سالم، همراه خود داشته باشید و سعی کنید با مصرف مایعات، آب مورد نیاز بدن خود را تامین کنید. منظور از نوشیدنی های سالم، انواع نوشیدنی بدون گاز و بدون قند است. به این ترتیب بدن شما به خوبی آبرساینی خواهد شد و توانایی کار در محیط گرمی مانند محیط زیر شیروانی را خواهید داشت.

آهسته و پیوسته کار کنید

سعی کنید زمانبندی مناسب داشته باشید و با برنامه ریزی کار کنید. هرگز برای اتمام کار خود را تحت فشار قرار ندهید. بهتر این است که مدتی کار کنید ، مدتی استراحت و دوباره فعالیت خود را آغاز نمائید. در صورت وجود پنجره یا در پوش در اتاق زیر شیروانی، حتما برای تهویه هوا آن را باز کنید.

این علائم را بشناسید

عزیزان، از دیگر نکات مهم هنگام نصب عایق زیر شیروانی این است که شما بدانید چه علائمی ممکن است نشان دهنده ی مشکل جدی برای فرد باشد  و به محض اینکه با چنین علائمی مواجه شدید اقدامات لازم را انجام دهید.

علائم سکته ی مغزی بر اثر گرما

  • درجه حرارت بالای بدن
  • نبض سریع
  • سردرد
  • حالت تهوع
  • سرگیجه

در چنین مواقعی توصیه می شود که حتما با اورژانس تماس بگیرید تا با رعایت اوصول مربوطه، فرد را به بیمارستان منتقل کنند.

نکات مهم هنگام نصب عایق زیر شیروانی

علائم گرمازدگی

  • عرق کردن شدید
  • نبض ضعیف
  • سردی پوست بدن
  • حالت تهوع
  • گرفتگی عضلات
  • غش

در چنین شرایطی توصیه می شود فرد را به مکان خنک تری انتقال دهید ولباس های گشاد به او بپوشانید تا جریان هوا به بهبود وضعیت او کمک کند. سپس جرعه جرعه به او آب بنوشانید.

گر گرفتگی

  • تعرق شدید
  • درد عضلانی یا اسپاسم

در چنین شرایطی باید فرد را به محل خنک تری انتقال دهید. یک ساعت استراحت کند تا آرامش به عضلات او برگردد. همچنین از نوشیدنی های خنک و آب به او بنوشانید.

با یکدیگر همکاری کنید

دوستان، همیشه سعی کنید در محل کار با یکدیگر همکاری داشته باشید تا همواره از وضعیت یکدیگر با خبر باشید.

سخن آخر

دوستان، رعایت نکات ایمنی، زمانی که در اتاق زیرشیروانی مشغول به کار هستید از الزامات کار است و حتما باید برای تضمین سلامتی خود این نکات مهم برای نصب عایق زیر شیروانی را رعایت کنید.

 

 برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.
سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.